مصاحبه آرشیو خبر ها
صحبت های جالب موجی در واکنش به فروش پوگبا

صحبت های جالب موجی در واکنش به فروش پوگبا

لوچیانو موجی در مصاحبه ای با اسپورت ایتالیا در مورد وضعیت یووه در فصل نقل و انتقالات صحبت کرد.

- یوونتوس بدون توز و پیرلو و با حضور خدیرا ، مانژوکیچ و دیبالا قوی تر خواهد شد یا ضعیف تر ؟

مطمئنا یوونتوس بدون توز گلهای زده کمتری خواهد داشت چون می دانیم که ماندژوکیچ گلهای کمتری نسبت به توز به ثمر می رساند. اما دیبالا هافبکی است که می تواند گلهای بیشتری نسبت به سایر هم پست هایش بزند. این ها مواردی است که باید با شروع فصل به آنها پاسخ داده شود. در حال حاضر یوونتوس یک سرو گردن از بقیه تیم های سری آ بالاتر است و باید ببینیم در انتهای نقل و انتقالات چه اتفاقی می افتد.

مورد پوگبا ، تقریبا شبیه همان چیزی است که با زیدان اتفاق افتاد. در اسپانیا ، تیم ها میلیون ها سهام دار دارند و انتخابات رییس باشگاه شبیه انتخابات در ایتالیا است. در آن زمان فلورنتینو پرز با من تماس گرفت و گفت که آیا می تواند از اسم زیدان برای انتخابات استقاده کند یا خیر. من هم پذیرفتم و گفتم البته که می توانی از اسم زیدان استفاده کنی. آن موقع فکر نمی کردم که او رئیس باشگاه شود ! درواقع بعد از اینکه او رئیس شد من نتوانستم به پیشنهادی که برای به خدمت گرفتن زیدان داده بود نه بگویم . و با دانستن همین موضوع ، پاول ندود را برای جایگزینی زیدان در خط هافبک کنار گذاشته بودم.

در مورد پوگبا هم تقریبا همین است. با این تفاوت که با دورقیب قدرتمند روبه رو هستیم. یکی لاپورتا و دیگری بارتومئو. آنها از یوونتوس پرسیده اند که آیا می توانند از اسم پوگبا استفاده کنند ، و اگر یووه ای ها باهوش باشند ( که شکی در این بابت ندارم ) باید جواب مثبت دهند. در اینصورت هرکدام از آنها که رئیس شود ، میتوان از فروش پوگبا 100 میلیون به جیب زد !

بنابراین پوگبا در حال حاضر به بارسلونا نخواهد رفت اما احتمال رفتن او در تابستان سال آینده بالای 90 درصد است !

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: